Στην εγκύκλιο περιλαμβάνονται και αναλυτικοί πίνακες με τα χαρακτηριζόμενα ως «γραπτώς εξεταζόμενα» και «μη εξεταζόμενα» μαθήματα κατά τις τελικές γραπτές Προαγωγικές, Απολυτήριες και Πτυχιακές εξετάσεις.
χιου χεφνερ γαμοσ
Στην εγκύκλιο περιλαμβάνονται και αναλυτικοί πίνακες με τα χαρακτηριζόμενα ως «γραπτώς εξεταζόμενα» και «μη εξεταζόμενα» μαθήματα κατά τις τελικές γραπτές Προαγωγικές, Απολυτήριες και Πτυχιακές εξετάσεις.
δευτερα στον αερα ειμαστε ετοιμοι
Οι μαθητές και των τριών τάξεων των ΕΠΑΛ, θα εξετάζονται σε έξι μαθήματα, θεωρητικά ή σχεδιαστικά ως εξής:
Α΄ ΤΑΞΗ: Νέα Ελληνικά, Άλγεβρα, Γεωμετρία , Φυσική, Χημεία, Ιστορία.
Ο αριθμός των μαθημάτων μειώνεται σε 6 από 14 που εξετάζονταν πριν τις αλλαγές που ξεκίνησαν κατά το σχολικό έτος 2017-2018.
Β΄ ΤΑΞΗ: Τρία μαθήματα γενικής παιδείας κοινά για όλους τους τομείς (Νέα Ελληνικά, Άλγεβρα, Φυσική) και τρία μαθήματα τομέα για κάθε έναν από τους 9 τομείς των Επαγγελματικών Λυκείων.
https://icktmuuf.blogspot.com/2019/03/blog-post_92.html
δευτερα στον αερα ειμαστε ετοιμοι
Τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα μειώνονται σε 6 από 14 έως 22 μαθήματα, ανάλογα με τον τομέα, που εξετάζονταν πριν τις αλλαγές που ξεκίνησαν κατά το σχολικό έτος 2017-2018.
Γ΄ ΤΑΞΗ: Δύο μαθήματα γενικής παιδείας κοινά για όλες τις ειδικότητες (Νέα Ελληνικά, Άλγεβρα) και τέσσερα μαθήματα ειδικότητας εκ των οποίων τα δύο είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενα) για κάθε μία από τις 35 ειδικότητες των Επαγγελματικών Λυκείων (7 από τις 35 ειδικότητες εξετάζονται σε 5 μαθήματα, 2 γενικής παιδείας» και 3 μαθήματα ειδικότητας).
Τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα μειώνονται σε 6 από 13 έως 18 μαθήματα.
Στις προαγωγικές, απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις, οι μαθητές των Γ΄ και Δ΄ τάξεων Εσπερινών ΕΠΑΛ, εξετάζονται σε έξι (μαθήματα, θεωρητικά ή σχεδιαστικά ή εργαστηριακά.
Τα δύο θα είναι Νέα Ελληνικά και Άλγεβρα και τα υπόλοιπα ειδικότητας.
Τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα μειώνονται σε 6 από 10 έως 13 μαθήματα, ανάλογα με την ειδικότητα.
Δείτε ολόκληρη την εγκύκλιο (ΕΔΩ).
πουφ παιδικα
https://owahjrwy.blogspot.com/2019/05/blog-post_94.html
No comments:
Post a Comment