Thursday, March 7, 2019

πωλειται επιχειρηση κρεοπωλειου

σοφια βακαλοπουλου
πωλειται επιχειρηση κρεοπωλειου

«Από τη μέρα που ο σύζυγος μου, Κυριάκος Μητσοτάκης, εξελέγη στην ηγεσία της ΝΔ βρίσκεται σε εξέλιξη μια συστηματική επιχείρηση εξόντωσής μου σε όλα τα επίπεδα. Θέλουν να πλήξουν τον σύζυγό μου και χτυπούν εμένα. Οι εγκέφαλοι αυτής της επιχείρησης βρίσκονται στα υπόγεια του Μεγάρου Μαξίμου», λέει χαρακτηριστικά η κα Μητσοτάκη σε δήλωσή της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, σημειώνοντας:


αμερικανική σκουριά φίλιπ μάγιερ


Τα εκτελεστικά τους όργανα, με επικεφαλής τον Κώστα Βαξεβάνη, κατασκευάζουν ιστορίες και εξαπολύουν συκοφαντίες και ψέματα. Δικαιολογούν ακόμη και τρομοκρατικές ενέργειες. Όλοι γνωρίζουν τί θέλει να πετύχει αυτό το παρακράτος εναντίον μου, αλλά δεν θα το πετύχει. Ούτε εγώ, ούτε ο σύζυγός μου θα φοβηθούμε.





πωλειται επιχειρηση κρεοπωλειου
https://anolrrhx.blogspot.com/2019/03/blog-post_147.html
https://olniqmhc.blogspot.com/2019/04/blog-post_137.html

No comments:

Post a Comment