λαγουμιτζη ρενα
Στο διήμερο 16-17 Σεπτεμβρίου, οι λάτρεις του αθλήματος, θα “ξαναστηθούν” στην αφετηρία του ράλι, στη Νότια πύλη της ΔΕΘ, στις στροφές του δρόμου προς την Χαλκιδική, στις ειδικές διαδρομές και σε κάθε άλλο σημείο, όπου οι οδηγοί των αυτοκινήτων θα κάνουν τους ριψοκίνδυνους, αλλά και επιδέξιους χειρισμούς τους απολαμβάνοντας την ηδονή της ταχύτητας.
https://zdozrzns.blogspot.com/2019/04/blog-post_149.html
Σαν προχθες ήταν η πρώτη του διοργάνωση, την ευθύνη της οποίας είχε το τότε αγωνιστικό τμήμα της ΕΛΠΑ, κάτι που έγινε το 1966 και έχοντας τότε πρώτο νικητή τον Σταύρο Γεωργιάδη, που “έτρεχε” με το ψευδώνυμο “Βόρειος” και έχοντας συνοδηγό του στο μικρό Μίνι Κούπερ (ιδιοκτησίας του σημερινού δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη) τον Θανάση Παπαγεωργίου.
Στο διάστημα αυτό πολλά άλλαξαν στη μορφή του αγώνα που παλαιότερα ξεκινούσε το μεσημέρι του Σαββάτου και μετά από πολλές ειδικές νυκτερινές διαδρομές που κρατούσαν όλο το βράδυ, τα τελευταία αγωνιστικά αυτοκίνητα τερμάτιζαν το μεσημέρι της Κυριακής. Μάλιστα, στο διάστημα της 50ετούς παρουσίας του πέρασαν ανάμεσα στις συμμετοχές του τα κορυφαία ονόματα του χώρου, σε πανελλήνια κλίμακα, όπως αυτά των Καλεμτζάκη, Τσομπανόπουλου, Μανωλόπουλου, Ψηφίδη, Κύρκου, "Τζίγγερ", Βωβού, "Στρατισίνο", Μοσχού, Ιαβέρη, Τσολακίδη, Χατζηχρήστου, Στόϊκου, Αναγνωστάκη, Τοψή, Χαμπή, Παπαντωνίου, Κουμποτή κ. α. Ονόματα που κυριάρχησαν και πρωταγωνίστησαν για πολλά χρόνια στους αγώνες ράλι.
https://sapvpfaq.blogspot.com/2019/05/blog-post_116.html
ευα γεωβανεκου
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ/PIXEL/φωτογραφία αρχείου
εστιατοριου λαζαρου
Η φετινή διοργάνωση θα ολοκληρώσει τις προθεσμίες για συμμετοχές το βράδυ της Παρασκευής 8 Σεπτεμβρίου, ενώ το πρωί της επόμενης μέρας (Σάββατο 16-9) θα γίνει στη νότια πύλη της ΔΕΘ ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών, και από τον ίδιο χώρο θα δοθεί η επίσημη εκκίνηση του ράλι. Το σύνολο των έξι ειδικών διαδρομών το καλύπτουν συνολικά 93 αγωνιστικά χιλιόμετρα αρκετά για να προσφέρουν συγκινήσεις.
Στον Κώστα Στεφανή δόθηκε η ευθύνη της παρουσίασης των πληρωμάτων, και να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος οδηγός, ανέβηκε 7 φορές ως συνοδηγός στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου των νικητών σε Rally Δ. Ε.Θ. Το 1978 με τον Ιαβέρη και το Ford Escort RS, από το 1987 έως το 1990 και το 1992 με την Lancia Delta HF του "Jigger" και τέλος το 1994 με την Lancia Delta HF του Άρη Βωβού.
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ/PIXEL/φωτογραφία αρχείου
Με σλόγκαν, στο περσινό Rally ΔΕΘ πως "το παιχνίδι παίζεται στο βουνό και όχι στην κονσόλα", ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης, μας προέτρεπε και μας προσκαλούσε, όλους εμάς να ξεφύγουμε από το κλεινόν άστυ και να παρακολουθήσουμε ζωντανά έναν αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Rally και όχι διαδικτυακά. Αυτό ακριβώς το γεγονός, δικαιολογεί, στον απόλυτο βαθμό το σλόγκαν του φετινού επετειακού αγώνα που αφορά στο πως ένα γεγονός μπορεί να καταχωρηθεί στις μνήμες των πολλών ως συναρπαστικό. Η απάντηση είναι πως μόνο η σύμπραξη οργανωτή, θεατή, αθλητή και υποστηρικτή μπορούν να δημιουργήσουν το συναρπαστικό.
Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης φρόντισε οι ειδικές διαδρομές να δικαιολογούν το συναρπαστικό, οι υποστηρικτές είναι έτοιμοι να βοηθήσουν με όποιον τρόπο μπορούν, οι αθλητές να τιμήσουν τον επετειακό αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και οι θεατές να στηρίξουν την προσπάθεια.
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ/PIXEL/φωτογραφία αρχείου
Όλα αυτά θα συμβούν στις 16 και 17 Σεπτεμβρίου και η ερώτηση είναι απλή. Θέλεις να συν - δημιουργήσεις για πεντηκοστή φορά στην ιστορία του Rally ΔΕΘ το συναρπαστικό; Πως γίνεται 93 χλμ. ειδικών διαδρομών να συναρπάσουν άπαντες; Όταν αυτά δεν προκαλούν μόνο το αγωνιστικό ενδιαφέρον αλλά είναι έτσι μοιρασμένα, ώστε να ικανοποιούν τον θεατή, υποστηρικτή και οργανωτή. Το 50ο Rally Δ. Ε.Θ. είναι ακριβώς αυτό.
Περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, δύο το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου και τέσσερεις την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου, οι οποίες είναι μοιρασμένες σωστά ώστε να μην υπάρχει κενό, με ζηλευτή ποικιλομορφία, ώστε να ικανοποιούν και τους πιο απαιτητικούς αθλητές με την σωστή δόση ρομαντισμού αποδίδοντας φόρο τιμής στην ιστορία του αγώνα.
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ/PIXEL/φωτογραφία αρχείου
Την πρώτη ημέρα οι αθλητές πρέπει να καταφέρουν αλώβητοι στην διαδρομή Λιβάδι - Πετροκέρασα 19,70χλμ. και έναν κλασικό δρόμο Χολομώντα 23,20χλμ. μέχρι να "δουν" το parc ferme στην κεντρική πλατεία του Πολυγύρου. Η δεύτερη μέρα ξεκινάει με μια δύσκολη Παλαιόχωρα των 21,02χλμ. ακολουθούμενη από δύο Τσουκαλάδες των 10,88χλμ. έκαστος με ενδιάμεσο service και ένα Λιβάδι - power stage των 7.31χλμ. που θα οδηγήσει τα καταπονημένα πληρώματα και τα αγωνιστικά τους εκεί όπου ξεκίνησαν την προσπάθεια στην νότια πύλη της Διεθνούς Έκθεσης όπου και ο τερματισμός του αγώνα. Οι θεατές αποζημιωμένοι από το θέαμα, ικανοποιημένοι από τους πολλούς και εύκολους τρόπους προσέγγισης των ειδικών διαδρομών, θα μπορούν με περηφάνια να οικειοποιηθούν το 50ο Rally ΔΕΘ λέγοντας πως ήταν και αυτοί εκεί.
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ/PIXEL/φωτογραφία αρχείου
No comments:
Post a Comment