Saturday, June 29, 2019

θεωρια φιλελευθερισμου

Ο Καταλανός αμυντικός επανέλαβε στον Τύπο, ότι θεωρεί τιμή του να αγωνίζεται στην εθνική ομάδα, λίγες μόνον ώρες μετά τις αποδοκιμασίες στο πρόσωπό του στην πρώτη προπόνηση της ομάδας στη Μαδρίτη. Όπως ήταν αναμενόμενο, όλη η συνέντευξη Τύπου αναλώθηκε γύρω από το θέμα του Ζεράρ Πικέ.


θεωρια φιλελευθερισμου

18548261
(Ο Πικέ φτάνει στη συνέντευξη Τύπου της εθνικής Ισπανίας - Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ / EPA / BALLESTEROS)


«Δεν είναι ωραίο να είναι εναντίον σου οι οπαδοί. Δέχθηκα προσβολές και ύβρεις και αυτό δεν μου αρέσει. Είναι μια πρόκληση για εμένα. Θέλω να βοηθήσω όπως μπορώ, κυρίως στο γήπεδο. Τώρα στόχος είναι να προκριθούμε. Είναι αδύνατον κάποιος να αμφισβητήσει την προσήλωσή μου στην εθνική ομάδα. Είναι οικογένειά μου. Και αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους συνεχίζω. Είμαι υπερήφανος για την εθνική ομάδα της Ισπανίας. Θέλω να πω στους φιλάθλους να μην αμφισβητούν την αφοσίωσή μου».


κάπως έτσι θεσσαλονίκη


Amid the chaos in Catalunya, Gerard Pique is hurt that people question his commitment to Spain pic.twitter.com/DR6viHamEK


θεωρια φιλελευθερισμου
— Goal UK (@GoalUK) 4 Οκτωβρίου 2017


σκηνοθετες ευρωπαιοι
https://aqldyalu.blogspot.com/2019/03/blog-post_98.html
https://oeqrzvvf.blogspot.com/2019/03/blog-post_149.html

No comments:

Post a Comment